Cookie gebruik

Hiermee vragen wij uw toestemming om cookies te plaatsen op uw computer. Daarmee ondersteunt u ons om u de meest optimale gebruikservaring van onze website te kunnen garanderen. Door op "Sluiten" te klikken, staat u ons toe om cookies te gebruiken. Indien u cookies weigert, u niet altijd van alle mogelijkheden van deze website gebruik maken. U kunt uiteraard altijd uw instellingen aanpassen. Instructies hiervoor kunt u hier vinden.

 

De glazen kan van het koffiezetapparaat is gebroken

De glazen kan van het koffiezetapparaat is gebroken. Wat nu?

Ontstond de schade binnen de 24 maanden van uw waarborg en is de schade te wijten aan een materieel gebrek van onze kant? Dan krijgt u in principe een nieuw exemplaar van ons.

Valt uw koffiemachine buiten de fabrieksgarantie? In dat geval kan u met de referentie van uw toestel altijd een nieuwe glazen kan vinden in het online aanbod van originele Bosch reserve-onderdelen.

Naar de Bosch eShop

Bosch Service

Buitengewone service, voor of na uw aankoop.

De Bosch consulenten staan ter uwer beschikking voor al uw vragen.
02/475 70 01 (8u00 – 17u30)

Boek online een technieker

Laat uw toestel snel en eenvoudig herstellen door een Bosch expert, boek nu online een afspraak en kies de voor u best passende datum.

Online handleiding

Vind alle nuttige informatie over uw toestel nu snel en gemakkelijk via de online handleiding.

Bosch eShop

Koop onderhoudsproducten accessoires en originele onderdelen rechtstreeks van de fabrikant