[global.common.btn.skiptocontent]
Huishoudelektro
Inloggen/account maken

De glazen kan van het koffiezettoestel is gebroken

De glazen kan van het koffiezettoestel is gebroken. Wat nu?

Ontstond de schade binnen de 24 maanden van uw waarborg en is de schade te wijten aan een materieel gebrek van onze kant? Dan krijgt u in principe een nieuw exemplaar van ons.

Valt uw koffiemachine buiten de fabrieksgarantie? In dat geval kan u met de referentie van uw toestel altijd een nieuwe glazen kan vinden in het online aanbod van originele Bosch reserve-onderdelen.

Naar de Bosch eShop

Bosch Service

Buitengewone service, voor of na je aankoop.

Vragen? De Bosch-consulenten staan voor je klaar.
02 475 70 01 (08.30 u – 17.00 u)

Moet je huishoudtoestel hersteld worden?

Bekijk onze opties voor herstelling.

Online handleiding

Vind alle nuttige informatie over je toestel snel en gemakkelijk terug in de online handleiding.

Bosch eShop

Koop al je toestellen, accessoires en originele onderdelen rechtstreeks van de fabrikant op de Bosch-shop.