Inleiding
Deze algemene voorwaarden worden enerzijds gesloten tussen de NVBSH Home Appliances, met maatschappelijke zetel te 1000 Brussel, Picardstraat 7 - Box 400 en gekend onder het ondernemingsnummer 0465.054.226 (telefoon 02/475.70.02 - e-mail BRU-Installation@bshg.com) (hierna “BSH”’ genoemd) en anderzijds door eenieder die een aankoop heeft verricht (hierna “Koper” genoemd) (BSH en Koper worden hierna gezamenlijk “Partijen” genoemd) van bepaalde goederen (hierna “Toestellen” genoemd) dewelke geleverd en geïnstalleerd dienen te worden in de woning van de Koper.
-
Artikel 1 – Algemene voorwaarden
-
Artikel 2 - Voorwaarden voor de levering van een toestel
-
Artikel 3 - Voorwaarden voor de desinstallatie van het oude toestel
-
Artikel 4 - Gedetailleerde voorwaarden en omschrijvingen van de diensten omtrent de installatie van het toestel
Algemene voorwaarden
-
Inbegrepen diensten voor elk type toestel
-
Diensten niet inbegrepen in het forfait (deze diensten kunnen aangevraagd worden en zullen in regie gefactureerd worden volgens de mogelijkheden)
-
Inbegrepen diensten bij de installatie per productgroep
Wasmachine:
-
Vaatwasmachine:
-
Droogkast:
-
Koelkast, diepvriezer, Side-by-side, wijnkoeler (diensten in functie van het type toestel):
-
Oven, microgolfoven:
-
Kookplaat:
-
Kookfornuis:
-
Dampkap:
-
-
Artikel 5 - Betaling
Interventies moeten contant worden betaald op het moment dat de bestelling wordt geplaatst of, uiterlijk, vóór de levering, volgens de Algemene Voorwaarden voor verkoop op afstand die aan de Koper worden meegedeeld op het moment dat de bestelling wordt geplaatst.
-
Artikel 6 - Schade
De Koper heeft het recht om een toestel te weigeren wanneer deze bij de levering beschadigd is. Voor toestellen die direct zijn aangekocht bij BSH, kan de Koper dit tot 2 maanden na de levering schriftelijk melden aan BSH. BSH kan de Koper een compensatie aanbieden indien die bereid is om het beschadigde toestel toch te behouden. Klachten betreffende een gebrekkige installatie of schade aan het interieur dienen schriftelijk overgemaakt te worden aan BSH binnen de 48 uren na de levering of installatie (BRU-Installation@bshg.com)
-
Artikel 7 - Bescherming persoonsgegevens
BSH verzamelt de persoonsgegevens van de Koper onmiddellijk tijdens de aanvraag voor levering en installatie. BSH als verwerkingsverantwoordelijke verwerkt de persoonsgegevens van de Koper met als doeleinde haar contractuele verplichtingen te kunnen uitvoeren voortvloeiende uit de aanvraag tot levering en installatie en, indien nodig, met marketing doeleinden voor dewelke de Koper geldig zijn toestemming heeft gegeven. De Koper heeft het recht op inzage in zijn persoonsgegevens, rectificatie, gegevenswissing, de beperking van de verwerking ervan
alsook het recht om tegen de verwerking bezwaar te maken. De Koper heeft eveneens het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dit wil zeggen het recht om alle persoonsgegevens die de Klant heeft verstrekt te ontvangen in een gestructureerde, gangbare en machineleesbare vorm te verkrijgen en het recht om die gegevens aan een andere verwerkingsverantwoordelijke over te dragen zonder daarbij gehinderd te worden door BSH. Om deze rechten te kunnen uitoefenen, dient het webformulier ingevuld te worden op https://datarequest.bsh-group.com. De Koper kan ook een email richten aan Data-Protection-BE@bshg.com of een brief sturen op het bovenvermelde adres van BSH. De Koper heeft daarenboven het recht om klacht in te dienen bij de toezichthoudende autoriteit voor gegevensbescherming. Voor alle bijkomende informatie met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens, kan de privacyverklaring geraadpleegd worden op: https://www.bsh-group.com/be/nl/gegevensbescherming.
-
Artikel 8
Algemeen
Deze voorwaarden kunnen enkel gewijzigd worden door een schriftelijke overeenkomst, behoorlijk ondertekend door BSH en de Koper.
De nietigheid van om het even welke bepaling van deze voorwaarden zal geen enkele invloed hebben op de geldigheid van de overige
Om onze producten en diensten te verbeteren, zijn we steeds op zoek naar feedback van onze klanten. Kan je ons helpen met het beantwoorden van deze korte enquête?
Alvast bedankt!
Heb je hulp nodig? Aarzel niet om contact met ons op te nemen of ons te bellen op het nummer 02/475 70 01
Om onze producten en diensten te verbeteren, zijn we steeds op zoek naar feedback van onze klanten. Kan je ons helpen met het beantwoorden van deze korte enquête?
Alvast bedankt!
Heb je hulp nodig? Aarzel niet om contact met ons op te nemen of ons te bellen op het nummer 02/475 70 01.