[global.common.btn.skiptocontent]
Huishoudelektro
Inloggen/account maken

Bosch hersteldienst

Technicus repareert een Bosch oven in de keuken.

Hersteldienst voor groot en klein huishoudelektro

Moet je toestel hersteld worden? Reken dan op onze expertise en vakkennis.

Bij Bosch hanteren we dezelfde hoge standaarden voor de kwaliteit van onze klantendienst als voor onze huishoudtoestellen.

Wil je een herstelling boeken? Dan moeten we eerst weten over welk type toestel het gaat.

Kies jouw type toestel

Is een herstelling noodzakelijk of kan ik de storing zelf oplossen?

We raden aan om altijd het gedeelte online zelfhulp te raadplegen om het probleem te identificeren en de veelgestelde vragen te bekijken. Veel kleine problemen kun je zelf oplossen zonder dat een reparatie nodig is.

Laten herstellen of een nieuw toestel aanschaffen?

Afhankelijk van de storing en de leeftijd en status van je toestel, voert de Bosch klantendienst een analyse uit en bepaalt of een reparatie de beste oplossing is. We geven je advies over wat je het beste kunt doen. In de meeste gevallen wordt een reparatie aanbevolen voor zover dit technisch en economisch de moeite loont. Maar uiteindelijk is het jouw beslissing wat er met je toestel gebeurt.

Voor reparaties waarvoor een technicus langs moet komen en blijkt dat reparatie niet mogelijk is of niet aanbevolen wordt voor toestellen die niet meer onder de garantie vallen: dan betaalt je enkel de verplaatsing- en analysekosten aan € 99,99 en ontvang je een waardebon ter waarde van 50,00 € voor de aankoop van een nieuw Bosch-huishoudtoestel naar keuze.

Welke onderdelen worden gebruikt om de reparatie uit te voeren?

Onze Bosch klantenservice gebruikt uitsluitend originele reserveonderdelen, geen kopieën of tweedehands onderdelen. Om te zorgen dat de technicus zo goed mogelijk is voorbereid, worden alle problemen vooraf geanalyseerd door een technisch team zodat de technicus de reserveonderdelen die hij voor de reparatie nodig zou kunnen hebben, bij zich heeft.

Wat kost het om mijn Bosch-toestel te herstellen?

Als je toestel nog door de tweejarige Bosch fabrieksgarantie wordt gedekt, worden geen kosten voor de reparatie in rekening gebracht.

Als het toestel niet door de fabrieksgarantie wordt gedekt:

De exacte prijs van de reparatie kan slechts bepaald worden door de Bosch-technische specialist. De technicus geeft je voorafgaand aan de interventie een kostenindicatie. Besluit je toch af te zien van de reparatie? Dan betaal je enkel de verplaatsing- en analysekosten aan een vast tarief van €99,99 en ontvang je een waardebon voor een nieuw Bosch-huishoudtoestel naar keuze.

Het volledige bedrag van de interventie moet ter plaatse, op de dag van de interventie worden betaald aan de Bosch-specialist. Dit kan elektronisch via een betaalterminal of per overschrijving.

Elke door Bosch uitgevoerde reparatie wordt gedurende 24 maanden gewaarborgd op het vervangen onderdeel, werkuren en verplaatsingskosten.

Bekijk de tarieven hier

Geldt er een garantie op de herstelling?

Elke door Bosch Service uitgevoerde reparatie is 24 maanden gewaarborgd.

We gebruiken uitsluitend originele onderdelen van Bosch voor alle reparaties die we uitvoeren.