Vertraging in leveringen

Als gevolg van de grote vraag naar onze toestellen en problemen met de beschikbaarheid van onderdelen bij onze toeleveranciers, is de levering van een aantal van onze toestellen momenteel vertraagd of zijn toestellen in sommige gevallen niet leverbaar.

Meer informatie
Informatie over leveringen
Huishoudelektro
Inloggen/account maken

Boek nu in slechts enkele minuten een afspraak met een Bosch technische specialist.

Geef de referentie van je toestel in, kies zelf de reparatiedag en het tijdvak (voor- of namiddag) dat het beste voor je past. Op basis van de referentie worden de juiste onderdelen voorbereid, wat essentieel is voor een geslaagde herstelling bij het 1e bezoek.

Na het boeken van je afspraak, ontvang je een e-mail met bevestiging en een overzicht. De dag voor de reparatie-afspraak versturen we een afspraakherinnering per SMS.

Ken je de referentie van het toestel niet? Geen probleem, je kan ook een afspraak boeken via de productcategorie.

Boek nu gemakkelijk en snel

Mijn afspraak boeken

Boek nu je afspraak aan de hand van de referentie (het E-Nr) van je toestel. Deze referentie bevindt zich op het signalisatieplaatje van het toestel. Op basis van de referentie worden de juiste onderdelen voorbereid, wat essentieel is voor een geslaagde herstelling bij het 1e bezoek.

Je kunt ook een foto van de referentie van je toestel opladen door op het camera icoontje te drukken. Het veld wordt dan automatisch aangevuld.

Boek een afspraak via de referentie van uw toestel (het E-nr)

Toestelreferentie (E-nr)

Het E-nr vindt u op het signalisatieplaats van uw Bosch-toestel. U kunt ook een foto van de referentie van het toestel uploaden door op het icoontje van de camera te klikken. Het veld met de toestelreferentie wordt automatisch ingevuld.

Preview
Vul hier uw E-nummer in
Corrigeer uw invoer en zorg ervoor dat alle spaties worden verwijderd
[global.common.msg.errorminlength]
Gelieve een geldig E-nr in te voeren
[global.common.msg.errorbadinput]
Toestelgegevens konden niet worden gedetecteerd. Alleen afbeeldingen (PNG en JPG) zijn toegestaan.
Er is een technisch probleem opgedoken. Probeer het nog eens of typ het E-nr. handmatig in.

Wat kost het om mijn Bosch-toestel te herstellen?

De exacte prijs van de reparatie kan slechts bepaald worden door de Bosch-technische specialist. De technicus geeft je voorafgaand aan de interventie een kostenindicatie. Besluit je toch af te zien van de reparatie? Dan betaal je enkel de verplaatsing- en analysekosten aan een vast tarief van €99,99 en ontvang je een waardebon voor een nieuw Bosch-huishoudtoestel naar keuze.

Betaling kan via bankkaart gebeuren (bij voorkeur) of via overschrijving. Je geniet van 24 maanden waarborg op elke door Bosch uitgevoerde reparatie.