Geen antwoord op je vraag gevonden? Neem gerust contact op met onze medewerkers. Dat kan per e-mail via bru-bsh@bshg.com.
Of telefonisch op het nummer 02 475 70 01, van maandag tot vrijdag, van 8.30u tot 17.30u (uitgezonderd feestdagen).
Kleine huishoudtoestellen (zoals waterkokers, stofzuigers, keukenmachines, enz.) worden gratis geleverd door bpost.
Accessoires, onderhoud- en reinigingsproducten en onderdelen worden bij aankoop vanaf € 39,99 gratis verzonden door bpost of GLS.
Je ontvangt per e-mail een trackingnummer zodra bpost of GLS het pakket registreert. Zo weet je precies wanneer je pakket aankomt.
De leveringstermijn voor deze producten bedraagt 2 tot 4 werkdagen. Zodra je bestelling geregistreerd is bij bpost of GLS, ontvang je een e-mail met een trackingnummer. Zo weet je precies wanneer je je pakket ontvangt.
Grote huishoudtoestellen zoals wasmachines, ovens en koelkasten, worden gratis thuis geleverd door Henrotte, onze logistieke partner.
Voorzie op de dag van de levering voldoende parkeerplaats voor een bestelwagen type B met laadklep. Maak de weg vrij van obstakels zodat de bezorgers vlot kunnen leveren om bijkomende kosten te vermijden.
In je winkelmandje kies je uit de volgende leveringsopties:
Wil je dat we je oude toestel meenemen? Vink in het winkelmandje dan 'Terugname oud toestel' aan.
Let erop dat je oude toestel aan onderstaande volwaarden voldoet. Is dat niet het geval, kunnen onze bezorgers het toestel jammer genoeg niet meenemen. Je kunt geen nieuwe afspraak maken voor ophaling.
Zorg ervoor dat het toestel leeg, ontdooid en schoon is voor de monteur aankomt. Gaat het om een vaatwasser, wasmachine of was-droogcombinatie? Zorg ervoor dat er geen afvalwater meer in het toestel zit.
Alleen als het toestel aan deze voorwaarden voldoet, kan onze partner Henrotte het toestel verwijderen. De monteur koppelt het toestel los van de waterleiding en elektriciteit.
Zorg ervoor dat het toestel leeg, ontdooid en schoon is voor de monteur aankomt. Gaat het om een vaatwasser, wasmachine of was-droogcombinatie? Zorg ervoor dat er geen afvalwater meer in het toestel zit.
Alleen als het toestel aan deze voorwaarden voldoet, kan onze partner Henrotte het toestel verwijderen. De monteur koppelt het toestel los van de waterleiding en elektriciteit en demonteert het toestel indien nodig.
Om je toestel te installeren moeten de elektriciteits- en watervoorzieningen conform zijn aan de geldende normen. Als dat bij de levering niet het geval is, kan de installatie worden geweigerd.
Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie over de installatievoorwaarden per toestelcategorie.
Dit is inbegrepen in de installatieservice:
Is het product toch niet naar wens? Dan is het natuurlijk mogelijk om je bestelling te retourneren. Lees meer over ons retourbeleid.
Geen antwoord op je vraag gevonden? Neem gerust contact op met onze medewerkers. Dat kan per e-mail via bru-bsh@bshg.com.
Of telefonisch op het nummer 02 475 70 01, van maandag tot vrijdag, van 8.30u tot 17.30u (uitgezonderd feestdagen).
Om onze producten en diensten te verbeteren, zijn we steeds op zoek naar feedback van onze klanten. Kan je ons helpen met het beantwoorden van deze korte enquête?
Alvast bedankt!
Heb je hulp nodig? Aarzel niet om contact met ons op te nemen of ons te bellen op het nummer 02/475 70 01
Om onze producten en diensten te verbeteren, zijn we steeds op zoek naar feedback van onze klanten. Kan je ons helpen met het beantwoorden van deze korte enquête?
Alvast bedankt!
Heb je hulp nodig? Aarzel niet om contact met ons op te nemen of ons te bellen op het nummer 02/475 70 01.