Kleinhuishoudelijke apparaten, accessoires, onderdelen en reinigingsmiddelen.

Levering van kleine huishoudtoestellen en accessoires

Kleine huishoudtoestellen (zoals waterkokers, stofzuigers, keukenmachines, enz.) worden gratis geleverd door bpost.

Accessoires, onderhoud- en reinigingsproducten en onderdelen worden bij aankoop vanaf € 39,99 gratis verzonden door bpost of GLS.

Je ontvangt per e-mail een trackingnummer zodra bpost of GLS het pakket registreert. Zo weet je precies wanneer je pakket aankomt.

De leveringstermijn voor deze producten bedraagt 2 tot 4 werkdagen. Zodra je bestelling geregistreerd is bij bpost of GLS, ontvang je een e-mail met een trackingnummer. Zo weet je precies wanneer je je pakket ontvangt.

Groothuishoudelijke apparaten met een wasmachine als voorbeeld.

Levering van grote huishoudtoestellen

Grote huishoudtoestellen zoals wasmachines, ovens en koelkasten, worden gratis thuis geleverd door Henrotte, onze logistieke partner.

Voorzie op de dag van de levering voldoende parkeerplaats voor een bestelwagen type B met laadklep. Maak de weg vrij van obstakels zodat de bezorgers vlot kunnen leveren om bijkomende kosten te vermijden.

In je winkelmandje kies je uit de volgende leveringsopties:

  • Standaardlevering: De standaardlevering gebeurt tot achter de eerste deur, op het gelijkvloers van je woning of van je appartementsgebouw. Het toestel wordt geleverd in de verpakking.
  • Levering in appartementsblok met lift: Woon je in een appartementencomplex met lift? Dan bezorgen we het toestel, ingepakt en ongemonteerd, tot net achter de voordeur van jouw appartement. Let op: de lift moet toegankelijk en ruim genoeg zijn voor het ingepakte toestel en de bezorger. Is dat niet het geval, dan wordt de levering mogelijk geweigerd. Onze partner Henrotte kan tegen een meerprijs terugkeren voor een tweede levering.
  • Levering zonder lift, tot en met de 3de verdieping: De bezorgers brengen het toestel via de trap tot net achter de voordeur van je appartement. Levering in de kelder is ook mogelijk. De trap moet breed genoeg zijn voor het ingepakte toestel en de bezorger. Is dat niet het geval? Vink dan 'Levering op verdieping met ladderlift' aan.
  • Levering met ladderlift: Is de lift niet groot genoeg voor het toestel? Of is de trap niet toegankelijk, of woon je op de vierde verdieping of hoger? Dan leveren we het toestel via een ladderlift. Hiervoor rekenen we een toeslag van € 100 aan. Onze logistieke partner neemt contact op om een leveringsmoment af te spreken. Met deze service wordt het toestel net achter de deur van je appartement geleverd, of achter het raam dat werd gebruikt voor de ladderlift.
  • Telt de ingang van je woning of het gebouw meer dan 4 traptreden? Gelieve dan 'levering op verdieping zonder lift' aan te vinken.
We nemen je oude toestel gratis mee

Wil je dat we je oude toestel meenemen? Vink in het winkelmandje dan 'Terugname oud toestel' aan.

Let erop dat je oude toestel aan onderstaande volwaarden voldoet. Is dat niet het geval, kunnen onze bezorgers het toestel jammer genoeg niet meenemen. Je kunt geen nieuwe afspraak maken voor ophaling.

  • Het oude toestel is leeg, ontdooid, schoon, volledig losgekoppeld en gedemonteerd. Wasmachines en vaatwassers moeten vrij zijn van afvalwater.
  • Het oude toestel bevindt zich op de plaats waar de bezorgers het nieuwe toestel afleveren. Heb je gekozen voor een levering aan de voordeur? Plaats hier dan je oude toestel. Heb je ervoor gekozen om het nieuwe toestel te laten installeren door onze bezorgers? Plaats je oude toestel dan waar het nieuwe komt te staan.
Ontkoppelen en demonteren oud toestel

Ontkoppelen en demonteren vrijstaand toestel.

Zorg ervoor dat het toestel leeg, ontdooid en schoon is voor de monteur aankomt. Gaat het om een vaatwasser, wasmachine of was-droogcombinatie? Zorg ervoor dat er geen afvalwater meer in het toestel zit.

Alleen als het toestel aan deze voorwaarden voldoet, kan onze partner Henrotte het toestel verwijderen. De monteur koppelt het toestel los van de waterleiding en elektriciteit.

Ontkoppelen en demonteren inbouwtoestel.

Zorg ervoor dat het toestel leeg, ontdooid en schoon is voor de monteur aankomt. Gaat het om een vaatwasser, wasmachine of was-droogcombinatie? Zorg ervoor dat er geen afvalwater meer in het toestel zit.

Alleen als het toestel aan deze voorwaarden voldoet, kan onze partner Henrotte het toestel verwijderen. De monteur koppelt het toestel los van de waterleiding en elektriciteit en demonteert het toestel indien nodig.

Installatieservices

Om je toestel te installeren moeten de elektriciteits- en watervoorzieningen conform zijn aan de geldende normen. Als dat bij de levering niet het geval is, kan de installatie worden geweigerd.

Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie over de installatievoorwaarden per toestelcategorie.

Dit is inbegrepen in de installatieservice:

  • We pakken het nieuwe toestel uit en nemen de verpakking mee.
  • We installeren het toestel en maken het gebruiksklaar. Daartoe behoort de aansluiting op een conform stopcontact, aansluiting op een conforme watertoevoer en aansluiting op een conforme afvoer voor afvalwater.
  • Heb je een inbouwtoestel aangeschaft? Dan verwijderen we je oude toestel uit de nis en installeren we het nieuwe toestel in de plaats.
  • We testen het toestel.
  • Je krijgt basisinstructies over de bediening van het toestel.
  • Het oppervlak van het toestel wordt na installatie schoongemaakt indien nodig.
  • Wil je dat de monteur de draairichting aanpast van de deur van je koelkast, diepvriezer,... ? Stuur ons zo snel mogelijk een mail via bru-bsh@bshg.com met vermelding van je bestelnummer.
Retourneren

Is het product toch niet naar wens? Dan is het natuurlijk mogelijk om je bestelling te retourneren. Lees meer over ons retourbeleid.

Vragen of hulp nodig?

Geen antwoord op je vraag gevonden? Neem gerust contact op met onze medewerkers. Dat kan per e-mail via bru-bsh@bshg.com.

Of telefonisch op het nummer 02 475 70 01, van maandag tot vrijdag, van 8.30u tot 17.30u (uitgezonderd feestdagen).