Koffiezetapparaat met glazen karaf, waterreservoir en bedieningspaneel op houten tafel met kopje koffie.

De glazen kan van het koffiezettoestel is gebroken. Wat nu?

Ontstond de schade binnen de 24 maanden van uw waarborg en is de schade te wijten aan een materieel gebrek van onze kant? Dan krijgt u in principe een nieuw exemplaar van ons.

Valt uw koffiemachine buiten de fabrieksgarantie? In dat geval kan u met de referentie van uw toestel altijd een nieuwe glazen kan vinden in het online aanbod van originele Bosch reserve-onderdelen.

Naar de Bosch eShop

Bosch Service

Uitmuntende service, vóór en na je aankoop.

Heb je een vraag? Onze Bosch consulenten helpen je graag verder. Bel 02 475 70 01 van 8.30 tot 17.00 uur.

Moet je huishoudtoestel hersteld worden?

Bekijk onze opties voor herstelling.

Online handleiding

Alles wat je over je toestel wilt weten, vind je in één handig overzicht. Zo heb je altijd de juiste info bij de hand.

Bosch-logo op een grijze achtergrond, dat staat voor het Duitse multinationale ingenieurs- en technologiebedrijf.
Bosch eShop

Koop al je toestellen, accessoires en originele onderdelen rechtstreeks van de fabrikant op de Bosch-shop.