Koffiezetapparaat met glazen karaf, waterreservoir en bedieningspaneel op houten tafel met kopje koffie.

Wat moet je doen als je Koffiemachine geen water naar boven pompt?

Als je Koffiemachinet geen water meer oppompt, betekent dat meestal dat het moet worden ontkalkt. Wij van de Bosch huishoudelijke toestellen service raden aan om een speciale ontkalker te gebruiken om je toestel naar behoren te ontkalken. Gebruik liever geen huishoudelijke reinigingsmiddelen. Deze zijn meestal agressief en zullen je toestel op de lange termijn beschadigen.

Als er echter water uit je Koffiemachine lekt, dan moet het in de meeste gevallen gerepareerd worden. Indien dit binnen de waarborgperiode van 24 maanden voorvalt, dan zorgt Bosch Home Appliances Service voor een kosteloze herstelling. Buiten de waarborgperiode worden koffiemachines hersteld aan een vaste prijs. Uw toestel wordt door Bosch Service tegen een all-in tarief herstelt. Dit tarief omvat de diagnosekosten, de werktijd, de eventuele reserveonderdelen en de verzendkosten.

Hersteldienst klein huishoudelektro

Bosch Service

Uitmuntende service, vóór en na je aankoop.

Heb je een vraag? Onze Bosch consulenten helpen je graag verder. Bel 02 475 70 01 van 8.30 tot 17.00 uur.

Moet je huishoudtoestel hersteld worden?

Bekijk onze opties voor herstelling.

Online handleiding

Alles wat je over je toestel wilt weten, vind je in één handig overzicht. Zo heb je altijd de juiste info bij de hand.

Bosch-logo op een grijze achtergrond, dat staat voor het Duitse multinationale ingenieurs- en technologiebedrijf.
Bosch eShop

Koop al je toestellen, accessoires en originele onderdelen rechtstreeks van de fabrikant op de Bosch-shop.