Als gevolg van de grote vraag naar onze toestellen en problemen met de beschikbaarheid van onderdelen bij onze toeleveranciers, is de levering van een aantal van onze toestellen momenteel vertraagd of zijn toestellen in sommige gevallen niet leverbaar.
Meer informatieLos elk technisch probleem zo snel en zo betrouwbaar mogelijk op: regel een afspraak met een van onze technici via onze online boekingsdienst. Via de online boekingsdienst kunt u een precieze beschrijving geven van het probleem dat u met uw huishoudtoestel ondervindt en een datum en tijdstip uitkiezen die u best uitkomen voor een bezoek van een van onze technici. En een afspraak voor reparatie door onze technici is nóg makkelijker als u uw toestel hebt geregistreerd op MyBosch.
U wil advies inwinnen van een specialist, reserve-onderdelen bestellen of een afspraak bij u thuis regelen met een van onze technici? Met het E-NR (referentienummer) en het FD-NR (productiedatum) van uw toestel weten we exact over welk model het gaat en krijgt u hulp op maat. Als u uw toestel al hebt geregistreerd op MyBosch worden de overeenstemmende nummers automatisch toegekend, zo krijgt u meteen toegang tot alle service-opties voor uw toestel via uw persoonlijke account.
Er zullen kosten worden aangerekend als uw toestel niet door de waarborg is gedekt in overeenstemming met de wettelijke voorwaarden.
Het zal u verbazen hoeveel kleine storingen u makkelijk zelf kan oplossen. Browse eenvoudig door de meest voorkomende vragen over uw Bosch toestel.
Bij BOSCH willen we dat je ons helpt om de producten en diensten die we jou aanbieden te verbeteren en daarvoor moeten we jouw mening kennen. Kan je ons helpen met het beantwoorden van deze korte enquête? Het duurt niet langer dan een minuut.
Bedankt.
Heb je hulp nodig? Aarzel niet om contact met ons op te nemen of ons te bellen op het nummer 02/475 70 01.