Wanneer er geen water in de wasmachine stroomt, moet daar iets aan gedaan worden! U kunt het probleem in de meeste gevallen zelf oplossen. Doorgaans is dat een eenvoudig op te lossen probleem bij het wassen. Hierna de controles die u kunt doen:
Bekijk de video met uitleg over de volgende zaken:
Voor wasmachines met AquaStop
Controleer de waterdruk rechtstreeks op de kraan met een emmer. Uit een volledig geopende kraan moet ongeveer 10 liter water per minuut stromen.
Bekijk de video voor meer informatie.
Controleer of de deur goed vergrendeld is. Zorg dat de deur altijd goed is gesloten voordat u een cyclus start. U zou een klik moeten horen die aangeeft dat de deur goed gesloten is. Controleer dat er geen kledingstukken klem zitten tussen de deur en de behuizing waardoor de deur niet goed sluit, en zorg dat u de trommel van de wasmachine niet te vol doet.
Nog een tip:
Sommige wasprogramma's, bijvoorbeeld bij katoen, detecteren de beladingscapaciteit nadat het programma is gestart om de optimale hoeveelheid water voor het wassen te berekenen. Detectie kan maximaal 2 minuten duren en gedurende deze tijd wordt geen water toegevoegd. Na deze vertraging stroomt het water de machine in.
Nadat u een van of al deze handelingen hebt uitgevoerd, zou er water in de wasmachine moeten stromen. Stroomt er nog steeds geen water in, dan hebt u mogelijk hulp nodig van een monteur van Bosch.
Om onze producten en diensten te verbeteren, zijn we steeds op zoek naar feedback van onze klanten. Kan je ons helpen met het beantwoorden van deze korte enquête?
Alvast bedankt!
Heb je hulp nodig? Aarzel niet om contact met ons op te nemen of ons te bellen op het nummer 02/475 70 01
Om onze producten en diensten te verbeteren, zijn we steeds op zoek naar feedback van onze klanten. Kan je ons helpen met het beantwoorden van deze korte enquête?
Alvast bedankt!
Heb je hulp nodig? Aarzel niet om contact met ons op te nemen of ons te bellen op het nummer 02/475 70 01.